niedziela, 2 czerwca 2013

28. Nasz bajecznie kolorowy ogród :)...

Tegorocznej wiosny za oknem królują głównie chmury, deszcz oraz wiatr, chciałabym Was więc dzisiaj zaprosić do naszego (tzn. mojego i mojej rodziny) bajecznie kolorowego ogrodu :)! To, co za chwilę będziecie mogły podziwiać na zdjęciach, jest zasługą moich rodziców oraz babci, którzy w wolnych chwilach uwielbiają zajmować się przydomowym królestwem. Ja niestety nie mam smykałki do hodowania kwiatów (w moim pokoju natrafiłybyście co najwyżej na zasuszone róże, otrzymywane przeze mnie co jakiś czas od mojego M. ;)) ani ogółem do ogrodnictwa, dlatego tym bardziej doceniam dbałość pozostałych członków rodziny o to, by roślinność otaczająca nasz dom cieszyła oko oraz umilała spędzone wśród niej chwile :)! Mam nadzieję, iż dzięki temu postowi choć na chwilę zapomnicie o szarości minionych dni (może nie tylko tej pogodowej :)?) :)...


































Oczywiście ogród jest miejscem, w którym nie tylko my, ale i nasze zwierzaki z chęcią spędzają czas, co zostało uwiecznione m.in. na poniższych zdjęciach, zamieszczonych w niniejszym poście w ramach bonusu ;)!

Kocur przygarnięty przez nas, zanim do naszego domu trafiło kocie rodzeństwo.
Nie wiemy niestety, co się z nim stało - pewnego dnia po prostu nie wrócił :(...



Kocurry (tak na nie mówię ;)) za młodu <3!



Ciekawa jestem, czy spodobałoby się Wam w naszej kolorowej oazie,
czy może wolicie "nowoczesne" ogrody:
z krótko i równo przystrzyżoną trawą oraz głównie zieloną roślinnością :)?
Pozdrowionka i do znów :)!

1 komentarz :

Proszę, nie zamieszczaj tu adresu swojego bloga
ani prośby o obserwowanie (będą usuwane) -
jeśli skomentujesz mój wpis, na pewno
Cię odwiedzę i "nagrodzę" subskrypcją,
gdy mi się u Ciebie spodoba :)!
Dbaj też o sposób wypowiadania się :) -
nie obrażaj mnie ani innych osób, staraj się
nie popełniać rażących błędów językowych itp.

Dziękuję :)!