sobota, 22 września 2012

18. Thesis!

Po raz kolejny na blogu zapanowała cisza... Mam co prawda wiele pomysłów na nowe posty, aczkolwiek muszę na razie o nich zapomnieć i skupić się na pisaniu pracy dyplomowej (ang. thesis), co jest o tyle trudne, że piszę ją w języku angielskim :)! Domyślam się jednak (choć nie wiem, czy to mnie pociesza), że nie jestem jedyną studentką, która wszelkie czynności z tym związane odkłada na ostatnią chwilę :D?!

www.weheartit.com

www.memegenerator.net

www.icanhascheezburger.com

www.weheartit.com

Mam nadzieję, iż wkrótce będę mogła pochwalić się na blogu 
pozytywnym wynikiem egzaminu dyplomowego, a tymczasem zmykam :)!

2 komentarze :

Proszę, nie zamieszczaj tu adresu swojego bloga
ani prośby o obserwowanie (będą usuwane) -
jeśli skomentujesz mój wpis, na pewno
Cię odwiedzę i "nagrodzę" subskrypcją,
gdy mi się u Ciebie spodoba :)!
Dbaj też o sposób wypowiadania się :) -
nie obrażaj mnie ani innych osób, staraj się
nie popełniać rażących błędów językowych itp.

Dziękuję :)!